Koniec roku szkolnego zbliża się wielkimi krokami, wakacje już niemalże za pasem – nie oznacza to wcale, że WSJJ zwalnia tempa! Z okazji stulecia nawiązania stosunków dyplomatycznych pomiędzy Polską a Japonią przygotowaliśmy dla Was coś wyjątkowego – grę miejską śladami Japonii w Warszawie!

Jest to zwycięski pomysł w konkursie na najlepszy projekt uczczenia tej niezwykłej rocznicy, który ogłosiliśmy pod koniec lutego. Niezmiernie miło jest nam przedstawić dziś owoc tej kilkumiesięcznej pracy i zaprosić do wspólnej zabawy!

Waszym zadaniem będzie dotrzeć do kilkunastu punktów w ścisłym centrum Warszawy i rozwiązać niezwykłe zadania, które będą w nich na was czekały. Działamy w drużynach 1-3 osobowych. Każda z drużyn otrzyma pakiet startowy zawierający m.in : mapkę, kartę zadań, specjalną przypinkę (która pozwoli Was rozpoznać naszym tajemniczym ninja). Celem gry jest ukończyć poprawnie wszystkie zadania w jak najkrótszym czasie.

Dla zwycięzców przewidzieliśmy super nagrody! Niezależnie jednak od wyników, po ukończonej zabawie, na wszystkich uczestników czeka poczęstunek, koncert i.. wyjątkowa prelekcja! Do gry może zgłosić się każdy, nie trzeby być uczniem naszej szkoły, nie trzeba znać japońskiego, nie ma ograniczeń wiekowych. Chodzi przede wszystkim o dobrą zabawę we wspólnym gronie 🙂

 

Na koniec zabawy czeka Was koncert japońskiego zespołu ZEN!

 

Garść szczegółów:

Data wydarzenia: 22 czerwca (sobota)
Start: 12:00,SCSK Żurawia sala nr.5, Żurawia 47

KLIKNIJ TUTAJ, ŻEBY PRZEJŚĆ DO FORMULARZA REJESTRACYJNEGO  REJESTRACJA ZAKOŃCZONA

※Uwaga! Rejestrację zamykamy gdy zbierze się 40 drużyn – decyduje kolejność zgłoszeń, więc nie warto czekać do ostatniego momentu.

※Rejestracja kończy się 20 czerwca.

Co przygotować:

1) unikalny strój/symbol drużyny
2) własny kubek i łyżeczkę 🙂 (promujemy ruch less waste)     3) telefon z działającym aparatem

W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu: kontakt@wsjj.pl

 

Wydarzeniu patronują:

                         

Ambasada Japonii

 

Wydarzenie odbywa się w ramach obchodów 100-lecia nawiązania stosunków dyplomatycznych między Polską a Japonią

Regulamin gry miejskiej „Miejski Ninja”

I Organizator
1. Organizatorem gry miejskiej „Miejski Ninja”, zwanej dalej Grą, jest Warszawska Szkoła Języka
Japońskiego, zwana dalej WSJJ.
2. Przez organizację Gry rozumie się zaaranżowanie atrakcji tematycznych na terenie miasta
Warszawy. Charakter Gry powoduje, że Drużyny poruszają się po terenie miasta na własną
odpowiedzialność. Organizator jest odpowiedzialny za branie przez uczestników udziału jedynie
w atrakcjach prowadzonych przez Obsługę Gry.
3. Przez Obsługę Gry rozumie się osoby wyznaczone przez Organizatora obsługujące wybrane
atrakcje na trasie Gry. Obsługa Gry bierze udział w Grze dobrowolnie i na zasadach wolontariatu.
4. Przed Drużynę rozumie się zespół składający się z uczestników w liczbie od 1 do 3.
5. Punkt startowy, zwany dalej „Główną Kwaterą Ninja”, jest jednocześnie punktem zbiórki na rozpoczęcie, jak również na zakończenie Gry i znajduje się przy ul. Żurawiej 47 w siedzibie „SCSK Żurawia” w Sali nr.5

II Zasady Gry

6. Gra odbywa się 22 czerwca 2019 r. (sobota) na terenie miasta Warszawy.
7. Rozpoczęcie planowane jest na godzinę 12:00, a zakończenie na 15:00.
8. Warunkiem uczestnictwa w Grze jest rejestracja Drużyny poprzez formularz zgłoszeniowy
dostępny na stronie https://wsjj.pl/miejskininja oraz akceptacja niniejszego regulaminu.
9. Uczestnicy formują Drużyny z leaderem na czele. Drużyny stawiają się w Głównej Kwaterze Ninja
najpóźniej kwadrans przed planowanym rozpoczęciem Gry. Następnie leaderzy otrzymują pakiet
startowy zawierający Kartę Drużyny z mapą i opisem zadań, elementy identyfikujące
uczestników gry, długopisy, kredę oraz taśmę do kolekcjonowania bonusowych elementów na
wybranych punktach.
10. Przynajmniej jedna osoba z Drużyny powinna dysponować urządzeniem umożliwiającym
robienie zdjęć i nagrywanie filmów. Na podstawie zdjęć i/lub filmów nastąpi weryfikacja
wykonania niektórych zadań (określonych na Karcie Drużyny). Weryfikacja nastąpi jedynie
poprzez pokazanie Organizatorowi zdjęć i/lub filmów, nie jest wymagane przekazanie ich
Organizatorowi.
11. Drużyna się nie rozdziela – wszystkie zarejestrowane osoby muszą być obecne w punkcie
podczas wykonywania zadania.
12. Drużyna porusza się pieszo. Niedozwolone jest użycie pojazdów takich jak rower czy hulajnoga.
13. Członkowie drużyny noszą przypinki identyfikacyjne w widocznym miejscu.
14. Drużyna odwiedza punkty na mapie w dowolnej kolejności.
15. Są trzy rodzaje zadań:
a) w określonych miejscach (punkty na mapie), w których trzeba wykonać zadanie pod okiem
Obsługi Gry,
b) w określonych miejscach (punkty na mapie), w których trzeba wykonać zadanie bez udziału
Obsługi Gry,
c) bez określonego miejsca, które można wykonać w dowolnym miejscu podczas Gry,
weryfikowane na podstawie zdjęcia lub filmu po ukończeniu trasy.
16. Po ukończeniu Gry Drużyna przynosi Kartę Drużyny do punktu zbiórki, gdzie weryfikowana jest
poprawność wykonania zadań.
17. Udział w grze jest bezpłatny.
18. Udział w grze miejskiej jest dobrowolny i na własną odpowiedzialność. Gra toczy się w
normalnym ruchu miejskim, zaleca się zachowanie szczególnej ostrożności.
19. W przypadku naruszenia regulaminu Organizator może podjąć decyzję o dyskwalifikacji Drużyny
z Gry.

III Wyłanianie zwycięzcy
20. Zwycięzca zostanie wyłoniony podczas uroczystego zakończenia gry (po godz. 15:00).
21. O miejscu drużyny w rankingu decyduje: w pierwszej kolejności ilość poprawnie wykonanych
zadań, w drugiej czas ukończenia gry, w dalszej pomysłowość wykonania zadań weryfikowanych
na podstawie zdjęcia.
22. Wręczenie nagród odbędzie się po krótkiej prelekcji i koncercie przewidzianych w planie
uroczystego zakończenia gry w punkcie zbiórki.

IV Postanowienia końcowe
23. Rejestracja i uczestnictwo w Grze jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu oraz
zgodą na opublikowanie wizerunku uczestników w mediach  w formie zdjęć oraz filmów wideo z Gry.
24. Regulamin znajduje się do wglądu na stronie internetowej Organizatora, w punkcie startowym
oraz punkcie zbiórki Gry.
25. W kwestiach dotyczących przebiegu Gry nieprzewidzianych w niniejszym regulaminie
rozstrzygający głos ma Organizator.
26. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.
27. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu Gry, przerwania lub przedłużenia Gry.